טיפים לרכישת פרופיל בלגי לגינה
 
למי שאינו יודע, פרופיל בלגי, הינה מסגרת או בסיס, העשוי מברזל או אלומיניום שעליהם מרכיבים זכוכית בסגנונות שונים, כגון ריבועים רבים, קשתות ועוד. שמו של הפרופיל הבלגי, הגיע מאירופה או יותר נכון מבלגיה ששם סגנון זה הוא שולט. מי שמעוניין לרכשו חלונות בלגיים לגינה, כדאי כי ישמע כמה טיפים לרכישת פרופיל בלגי לגינה. יש לציין, כי ניתן להרכיב זכוכית בגוונם או צורו שונות. ניתן לראות פרופילים בלגיים, בוויטרינות של סלון הבית, המחברות בין החצר לסלון. ישנה כמות אור רבה, נכנסת לבית, כאשר מרכיבים את הפרופיל הבלגי.  גם יופי ומקוריות, ניתן לעצב בהזמנה מראש ויש לקבל טיפים לרכישת פרופיל בלגי לגינה. לפני שתחליטו באיזו חברה לבחור, אשר תייצר ותרכיב לכם את החלונות או הדלתות הבלגיים.
 
בידוד מעולה ואטימות גבוהה בפרופילים הבלגיים
 
בתים שהם בסגנון כפרי, או טוסקני, יהיו בהם פרופילים בלגיים. המראה הוא בהחלט מיוחד ויש שמרכיבים בכל חללי הבית, פרופילים מסוג זה. מומלץ לחפש לפחות בשלוש חברות המתמחות בייצור של פרופילים בלגיים, לקבל כמה הצעות מחיר ולהחליט, מי מהן תהיה הטובה ביותר. הבידוד של פרופילים אלה הוא מעולה, כך שמי שמעוניין לאטום את חלונות ודלתות הבית, לא רק מקור וחום, כ אם גם מרעש, כדאי כי ישמע את טיפים לרכישת פרופיל בלגי לגינה, לפני שיזמין.  מיותר לציין, כי יש חיסכון רב באנרגיה, כשאר אור רב חודר לבית מבחוץ, גם בחורף וגם בקיץ.
 
פרופיל בלגי מאלומיניום או ברזל?
 
פרופילים בלגיים מקוריים, עשויים מברזל עבה אך היום, ניתן למצוא חלונו בלגיים, קלים יותר, העשויים מאלומיניום. חלונות אלה, יהיו זולים יותר, היות והאלומיניום הינו חומר זול ומעולה, הוא אינו מחליד ומחזיק למשך שנים רבות מעמד ואף ניתן לצבוע אותו בגוונים הרצויים לכם. הפרופילים העשויים מאלומיניום, מכילים גם גומי וסיליקון שיוצרים בידוד הרמטי בדלתות ובחלונות אלומיניום, בסגנון זה. מדובר על מוצר חזק ועיצובי, התורם המון לאוויר ועיצוב הגינה. מומלץ לשלב חלונות בלגיים, יחד עם פרקט, מה שיגרום לעיצוב ייחודי, חם מזמין וכפרי, ממש כאילו נלקח מאחד המחוזות הכפריים באירופה.
 

 

להגדלה
לפרטים נוספים :
שם:
טלפון:
אימייל:
כתובת:
הערות: